Analytický pohled na využívání Facebooku žáky ZŠ ve věku 9-15 let

Název práce: Analytický pohled na využívání Facebooku žáky ZŠ ve věku 9-15 let
Autor(ka) práce: Komorousová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá mírou využívání Facebooku žáky od 9 do 15 let z vybraných základních škol v Praze, Brně a Ostravě. Práce má za cíl odkrýt nové trendy v komunikaci dětí a pubescentů. Sekundárním cílem je predikce vývoje využívání Facebooku v budoucnu. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje, k čemu Facebook slouží, kdo jsou jeho uživatelé. Zmiňuji zde i teorie o zániku Facebooku. Uvedena je i psychologická a sociální charakteristika dětí a pubescentů, jejich komunikace, a to jak tváří v tvář, tak i virtuální. Praktická část je zaměřena na vlastní analýzu využívání Facebooku zmíněnou skupinou, tj. zabývá se především stanovením výzkumné otázky a hypotéz, výsledky dotazníkového šetření a jejich diskuzí.
Klíčová slova: Facebook; Komunikace; Žáci ZŠ
Název práce: Analytical View of the Use of Facebook of Elementary School Students aged 9-15 years
Autor(ka) práce: Komorousová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work shows the rate of use of Facebook of pupils aged 9 to 15 years in selected elementary schools in Prague, Brno and Ostrava. The aim of work is to describe new trends in communication of children and adolescents. The secondary objective is the prediction of the use of Facebook in the future. The aim of theoretical part is to describe what Facebook is, who the users are. I focused on psychological and social characteristics of children and adolescents, their communication, both face to face and virtual. Methodology of the practical part consists of analysis of the use of Facebook groups mentioned. It is focused mainly on determining of the research questions and hypotheses, the results of the survey and discussions.
Klíčová slova: Elementary School Students; Facebook; Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45616/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: