Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Janáková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou franchisingu. V první části jsou vysvětleny charakteristické rysy, základní principy této metody, její výhody, nevýhody a jednotlivé druhy franchisingu. Dále je analyzována franchisová smlouva, manuál a popsána situace v České republice. Druhá část se zaměřuje na franchisingový koncept ?Potrefená husa? společnosti Pivovary Staropramen a.s. Tento koncept je podrobněji analyzován a zhodnocen na základě průzkumu, veřejně dostupných informací a údajů společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Klíčová slova: Potrefená husa; nevýhody; výhody; franchisová smlouva; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2007
Datum podání práce: 10. 12. 2007
Datum obhajoby: 8. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7193/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: