Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Název práce: Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Autor(ka) práce: Gryčová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Havlová, Lenka
Oponenti práce: Luštický, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska Zlatá Růže. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou následně aplikovány na konkrétní problematiku a organizaci. Výsledkem práce bude aktuální stav marketingové komunikace v dané organizaci a návrh možných zlepšení.
Klíčová slova: Komunikace; Marketing; Nezisková organizace
Název práce: Marketing Communication of Selected Non-profit Institution
Autor(ka) práce: Gryčová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Havlová, Lenka
Oponenti práce: Luštický, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is the analysis of marketing communication of a non-profit institution Junák -- český skaut, z. s., specifically its subordinate unit called Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. To achieve the aim I will use some methods, including a survey for inhabitants of Jindřichův Hradec region and personal interviews with a spokeswoman of Junák and also with leaders of the unit Zlatá Růže. My thesis is based on theoretical findings, which are then applied to specific issues and institution. Results of my thesis will be the actual state of marketing communaciton in the institution and suggesting possible improvements.
Klíčová slova: Communication; Marketing; Non-profit institution

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 5. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50353/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: