Marketing města Jihlavy

Název práce: Marketing města Jihlavy
Autor(ka) práce: Losenický, Aleš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Kottová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
Klíčová slova: 8P; rozvoj města; Jihlava; marketingový mix; marketing města; městský marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2007
Datum podání práce: 11. 12. 2007
Datum obhajoby: 30. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7205/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: