Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3

Název práce: Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3
Autor(ka) práce: Lecián, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sklenák, Vilém
Oponenti práce: Hradil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kompletně nové firemní webové stránky s odstraněním nedostatků zjištěných v původní verzi pomocí dotazníkového šetření. Tyto stránky by měly přilákat více nových zákazníků, díky čemuž dojde ke zvýšení povědomí o firmě. Na začátku této práce je popsán jazyk HTML a CSS a nově přijaté elementy a vlastnosti, aby čtenář pochopil jejich následné použití v praktické části práce. V další části již přecházím k samostatnému popisu procesu redesignu webových stránek, který je popsán tak, jak jsem postupoval. Stránky byly vytvořeny ve 2 verzích -- podle starších standardů HTML 4.01 a CSS2 a nových HTML5 a CSS3 standardů, aby čtenář zjistil, jak se tvořily stránky dříve a dnes, a co tedy nově přijaté standardy přináší. Následuje popis struktury webu s technickým řešením vybraných stránek. Další popsanou částí je analýza konkurence, ve které zkoumám podle předem stanovených kritérií silné a slabé stránky konkurence. V poslední uvedené kapitole jsem se zaměřil na popis mnou vytvořené reklamní kampaně v nástroji Google AdWords, díky čemuž se zobrazují stránky na horních pozicích vyhledávače Google a mohou tak přilákat více nových návštěvníků. Je také dosaženo lepších přirozených pozic díky použití SEO technik při nové tvorbě stránek.
Klíčová slova: CSS3; Google AdWords; PPC kampaň; redesign; HTML5; analýza konkurence; historie HTML
Název práce: Redesign of company websites using HTML5 and CSS3 language
Autor(ka) práce: Lecián, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sklenák, Vilém
Oponenti práce: Hradil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to create a completely new version of the company websites with the removal of the shortcomings identified in the original version via questionnaire. These new websites should attract more new customers which will increase awareness of the company. HTML and CSS languages with new accepted elements and properties are described at the beginning of this work so that reader could understand their usage in the practical part of the thesis. Description of the redesign process of the webpages is covered in the next section. It is described as I proceed during the design of webpages. Webpages were created in two versions -- according to older HTML 4.01 and CSS2 standards and new HTML5 and CSS3 standards so that reader can find out process of creation webpages in the past and in these days and find out an offer of new possibilities of new standards. Description of the site structure is on the following pages with technical solution of chosen webpages. Analysis of competition is next described part of thesis in which I examine strengths and weaknesses of competitors according to predefined criteria. I focused on description of advertising campaign created in Google Adwords enabling webpages appear in the top positions in Google search engine in the last chapter. It can bring more new visitors. Better natural position in search engines was reached by using right SEO practices.
Klíčová slova: analysis of competition; PPC campaign; redesign; HTML5; HTML history; Google AdWords; CSS3

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačního a znalostního inženýrství

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2014
Datum podání práce: 6. 5. 2015
Datum obhajoby: 18. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47047/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: