Vliv internetu na společnost - virtuální realita
Název práce: | Vliv internetu na společnost - virtuální realita |
---|---|
Autor(ka) práce: | Neumann, Dominik |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Řezníček, Václav |
Oponenti práce: | Smutný, Zdeněk |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce si klade za cíl upozornit na některé problémy dnešní informační éry, ve které internet a informace jím zprostředkované hrají zásadní roli. Pro dosažení cíle práce bude využito kvantitativních a kvalitativních metod. Uvědomíme si nejen přesun tradičních vztahů na internet, ale také změnu v základních lidských činnostech. U otázky vlivu virtuální reality/virtuálního prostředí objevíme několik problémů, jako je například multitasking, kdy děláme několik věci najednou, ale žádnou na 100%. Dále pak problém soustředění se studentů na dané téma, jeho hloubkového zpracování s následnou interpretací výsledků. Pro naše účely je práce rozdělena do čtyř hlavních částí. |
Klíčová slova: | informace; virtuální realita; internet ; negativní vlivy; pozitivní vlivy; společnost; sociální sítě; znalost |
Název práce: | Vliv internetu na společnost - virtuální realita |
---|---|
Autor(ka) práce: | Neumann, Dominik |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Řezníček, Václav |
Oponenti práce: | Smutný, Zdeněk |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This work is supposed to highlight some of the problems of today's IT generation, in which the most important thing is the internet and iformations on it. For this purpose, we will use quantitative and qualitative methods. We realize not only the transformation of traditional relationships on the Internet, but also a change in basic human activities. While questioning the influence of virtual reality/surroundings, we encounter several problems, such as multitasking, working on multiple processes at once, but neither of them gets our full concentration. Then there is the problem of student's focus on topic at hand, its processing and outcome interpretation. For our purposes is the work divided into four parts. |
Klíčová slova: | negative effects; positive effects; society; knowledge; social networks; information; internet ; virtual reality |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 4. 10. 2013 |
---|---|
Datum podání práce: | 6. 5. 2015 |
Datum obhajoby: | 15. 6. 2015 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/44498/podrobnosti |