Marketingové aktivity ZŠ Česká Ves

Název práce: Marketingové aktivity ZŠ Česká Ves
Autor(ka) práce: Blišťan, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Ohlídal, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na propojení marketingu a základních škol. Na konkrétním příkladu Základní školy v České Vsi ukazuji, že i na základním stupni vzdělávání je důležité, aby se škola zabývala marketingovými aktivitami. Diplomová práce má tři části. V teoretické se zabývám zejména marketingovým mixem, základními principy marketingového výzkumu a analýzou prostředí. V praktické popisuji ZŠ Česká Ves a analyzuji její marketingové aktivity pomocí primárního i sekundárního výzkumu. V úplně závěrečné části navrhuji vylepšení jednotlivých složek marketingového mixu.
Klíčová slova: vzdělávání; služby; marketingový výzkum; marketingový mix; školství
Název práce: Marketing activities of Česká Ves primary school
Autor(ka) práce: Blišťan, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Ohlídal, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis is focused on connecting marketing and primary schools. Using the primary school in Česká Ves, I demonstrate it is important for school to take marketing activities in mind even on the most basic level of education. Thesis is divided into three parts. In theoretical one I describe marketing mix, basic principles of marketing research and analysis of the environment. Practical part is focused on the Česká Ves primary school and using both primary and secondary marketing research I analyse current marketing activities and marketing mix. In the last part I suggest improvements that school can make to improve components of marketing mix.
Klíčová slova: marketing mix; services; education; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 10. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49177/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: