Společenská odpovědnost firmy Starbucks

Název práce: Společenská odpovědnost firmy Starbucks
Autor(ka) práce: Kolínská, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Trojanová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem je ucelená práce o společenské odpovědnosti (CSR) firmy Starbucks. V teoretické části se práce zaměřuje na teoretický základ společenské odpovědnosti, poskytuje náhled na problematiku z několika úhlů pohledu a v samostatné podkapitole srovnává argumenty zastánců a odpůrců CSR. Praktická část pojednává o společenské odpovědnosti firmy Starbucks. Nejprve je firma představena a je specifikováno pole její působnosti. Následně jsou rozebrány její jednotlivé aktivity v různých oblastech CSR. Práce se zaměřuje jak na globální aktivity, tak na činnost společnosti ve Spojených státech a v České republice. Závěr práce obsahuje analýzu a doporučení zaměřená na aktivity firmy v České republice.
Klíčová slova: společenská odpovědnost; Starbucks; ČR
Název práce: Corporate Social Responsibility of Starbucks
Autor(ka) práce: Kolínská, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Němečková, Iveta
Oponenti práce: Trojanová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on corporate social responsibility of Starbucks company. Theoretical part includes theoretical background of CSR, offers view of the problematic from several angles. One subchapter compares arguments provided by supporters and opponents of CSR. Practical part deals with CSR of Starbucks company. In the beginning, the firm is introduced and the main business activities are specified. Subsequently, their individual activities in various areas of CSR are described. The thesis is focused on global CSR activities, on activities in the US and activities in the Czech Republic. Finally the thesis offers analysis and recommendations focused on firm's activities in the Czech Republic.
Klíčová slova: CSR; Starbucks; Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2014
Datum podání práce: 31. 3. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48226/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: