Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting

Název práce: Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Autor(ka) práce: Kašparová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu příkladu vzdělávacího střediska a hledání jeho nejvhodnější kombinace komunikačních prostředků a problémům, které se mohou v praxi vyskytnout. Závěrem je shrnutí podstatných kroků, které dohromady tvoří návod, jak dosáhnout optimální kombinace komunikačních prostředků na Internetu pro vzdělávací střediska.
Klíčová slova: copywriting; marketingová komunikace na internetu; internetový marketing
Název práce: Marketing communication on the Internet with the focus on copywriting
Autor(ka) práce: Kašparová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis aims to recommend the best communication mix and at the same time ways and content of communication for educational and similar kind of institutions. The first part of the thesis focuses on influence of the Internet on marketing and investigates options of communication tools which the institutions can choose from. The second part of the thesis covers a copywriting topic which means ways how to work with communication content. The next part focuses on real example of educational institution and its way of looking for the best communication mix with examples of issues which can occur in the real praxis. At the end the thesis summarizes important steps which together create instructions how to accomplish the best communication mix on the internet for educational institutions.
Klíčová slova: internet marketing; marketing communication on the internet; copywriting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 2. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44871/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: