Implementace inovačního projektu v obchodní společnosti

Název práce: Implementace inovačního projektu v obchodní společnosti
Autor(ka) práce: Vaňkát, Erik
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mejdrech, Vlastimil
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na analýzu konkrétního inovačního projektu a následné zhodnocení procesu inovace ve středně velké obchodní společnosti. Následuje analýza zdrojů, která ústí v navržení konkrétního dalšího rozvoje inovační strategie. Teoretická část analyzuje odbornou literaturu, která je zaměřena především na teorii inovací, inovačních strategií a inovačních procesů. Praktická část je zaměřena na detailní popis konkrétního inovačního projektu, dále na kritiku jeho některých chyb a na možnost rozšíření projektu do dalších oblastí.
Klíčová slova: Multikanálový marketing; Inovační projekt; Inovační strategie; Inovační proces; E-commerce; Inovace; Multikanálový prodej
Název práce: Implementation of the innovation project in a business company
Autor(ka) práce: Vaňkát, Erik
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mejdrech, Vlastimil
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on an analysis of the specific innovation project and the follow-up evaluation of the innovation process in a medium-sized company. It follows by an analysis of resources which results into the proposing of the specific further development of innovation strategies. The theoretical part is aimed at an analysis of the scientific literature, which is mainly focused on the theory of innovations, innovations strategies and innovation processes. The practical part is aimed at detailed description of the specific innovation project, as well as its criticism and the possibility of extending the project to other areas.
Klíčová slova: Multichanel marketing; Multichanel retailing; Innovation project; Innovation strategy; Innovation process; Innovation; E-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 3. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: