Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod

Název práce: Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Autor(ka) práce: Böhm, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.
Klíčová slova: internetový obchod; E-komerce; webová analytika; internetová komunikace; online marketing
Název práce: Online marketing and its use for specific e-shop
Autor(ka) práce: Böhm, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with online promotion of electronic shop, namely of e-shop naradi-za-babku.cz. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy for named e-shop and define general recommendations on how new established e-shops should proceed with their promotion on the internet. This thesis is divided into four chapters. The first chapter presents e-commerce in general. The second part offers a theoretical definition of online marketing, its tools and features of web analytics. The third part is practically oriented and deals with promotion of specific e-shop. The last chapter offers a summary of recommended procedure of online promotion for new established e-shops.
Klíčová slova: E-commerce; online marketing; web analytics; internet communication; online advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 2. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48272/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: