Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů

Název práce: Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Autor(ka) práce: Cimbura, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Ryneš, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.
Klíčová slova: Generace Y; Mobilní telefon; Marketingová strategie; Značka; Hloubkové rozhovory
Název práce: Brand as a part of the Marketing Strategy on the Smart Phones market
Autor(ka) práce: Cimbura, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Ryneš, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this Thesis is to explain the importance of a Brand as a part of the Marketing Strategy on a growing Smart Phones market. Theoretical part analyzes four basic Marketing Strategies and their effect on a Brand Perception. The rest of the theoretical part is focused on Customer-based Brand Equity concept and brand building itself. Analytic part introduces current Smart Phone Market and analyzes marketing strategies of leading manufacturers on the Czech market. Based on the Survey and Depth Interviews, the author reveals the importance of Smart Phone Brand for Millennials, who are defined as young consumers born from 1984 to 1996. Based on the research, author recommends the marketing strategy which should help manufactures to build a strong Brand and gain Millennials loyalty.
Klíčová slova: Depth Interview; Smart Phone; Brand; Marketing Strategy; Millennials

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2014
Datum podání práce: 29. 5. 2015
Datum obhajoby: 16. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49690/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: