Současné nástroje internetu k prodeji ubytovacích kapacit hoteliérů

Název práce: Současné nástroje internetu k prodeji ubytovacích kapacit hoteliérů
Autor(ka) práce: Navrátil, Milan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce v první teoretické části poskytuje historický pohled na události, které vedly ke vzniku internetu včetně jeho následné komercializace. Přibližuje tak současné nástroje internetu, které mohou hoteliéři využít při prodeji svých ubytovacích kapacit, a vysvětluje základní principy internetového marketingu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je posazena do prostředí pražského Hotelu Olšanka. Na základě analýzy dostupných dat jsou navržena konkrétní doporučení k lepšímu prodeji na internetu pro Hotel Olšanka i hotely obdobné velikosti a zaměření.
Klíčová slova: e-Commerce; internetový marketing; hotel; internet
Název práce: Current Internet tools for hoteliers to sell their rooms
Autor(ka) práce: Navrátil, Milan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The opening section of the bachelor thesis provides a historical perspective on the events that led to the emergence of the Internet, including its subsequent commercialization. Furthermore, the current Internet tools that hoteliers can utilize to sell their rooms are introduced and the basic principles of Internet marketing are explained. The practical part demonstrates the theory by examining the data of Prague hotel, the Olšanka. Based on the analysis of available data, concrete recommendations are offered to increase the revenue of the Olšanka Hotel and of hotels of a similar size and focus.
Klíčová slova: internet marketing; hotel; e-Commerce; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 2. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49553/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: