Příležitosti a limity systémů řízení kvality ve vzdělávání

Název práce: Příležitosti a limity systémů řízení kvality ve vzdělávání
Autor(ka) práce: Suchomelová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krpálek, Pavel
Oponenti práce: Krpálková Krelová, Katarína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce nazvaná "Příležitosti a limity hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání" se zabývá možnostmi zjišťování a hodnocení kvality, efektivity a dopadů dalšího vzdělávání. Diplomová práce je složena ze dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a definice k problematice vzdělávání, provedena analýza a zhodnocení přístupů k hodnocení kvality a efektivity vzdělávání, včetně vysvětlení konkrétních modelů a metod hodnocení, pomocí nichž lze měřit vliv vzdělávání na zaměstnance nebo na podnik jako celek. Empirická část se zabývá analýzou systému hodnocení vzdělávání v praxi, konkrétně ve dvou společnostech (Wrigley, Pivovary Staropramen) a v pěti středních školách. V této části práce je uvedeno, jak tuto problematiku řeší a jaké jsou silné a slabé stránky zvolených přístupů. V závěrečné části jsou shrnuta zjištění a uvedena doporučení a náměty.
Klíčová slova: netody zjiš´továníé kvality; kvalita vzdělávání; hodnocení výsledků vzdělávání; metody zjišťování zpětné vazby
Název práce: Opportunities and limits of evaluating the quality and efficiency in education
Autor(ka) práce: Suchomelová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krpálek, Pavel
Oponenti práce: Krpálková Krelová, Katarína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis entitled "Opportunities and limits of evaluating the quality and efficiency in education " explores the possibilities of detecting and evaluating the quality, efficiency and impact of education. The thesis is composed of two parts . The theoretical part describes the basic terms and definitions of the education, presents analysis of approaches to evaluating the quality and effectiveness of further education, including explanations of specific models and evaluation methods which measure the impact of training on person or on the company in general. The empirical part deals with the analysis of the evaluation system of education in practice, particularly in two companies (Wrigley, Staropramen Brewery) and five secondary schools. At the end everything is summarized and some recommendations and suggestions are provided.
Klíčová slova: methods that gain a feeback; assessment results of education; methods that gain a quality; quality of education

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra didaktiky ekonomických předmětů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2014
Datum podání práce: 20. 5. 2015
Datum obhajoby: 10. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47835/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: