Analýza marketingové strategie značky Telka

Název práce: Analýza marketingové strategie značky Telka
Autor(ka) práce: Titlbachová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Bojdová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
Klíčová slova: strategické řízení značky; Opavia; značka; marketingová strategie; brand management; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 12. 2007
Datum podání práce: 13. 12. 2007
Datum obhajoby: 5. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7302/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: