Marketingová strategie pivovaru Svijany

Název práce: Marketingová strategie pivovaru Svijany
Autor(ka) práce: Vostrý, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je pomocí znalosti marketingové teorie podrobně popsat marketingovou strategii Pivovaru Svijany, analyzovat její silné a slabé stránky a na základě těchto zjištění dále doporučit změny či novinky, které by pivovaru pomohly do budoucna. Práce obsahuje sekundární analýzy dotazníků, databáze MML-TGI a matici SWOT, na jejiž základě jsou jednotlivá doporučení vytvořena.
Klíčová slova: plechovky pro chlapy; Pivovar Svijany; MML-TGI; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Svijany brewery
Autor(ka) práce: Vostrý, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is, based on the knowledge of marketing theory, to describe in detail marketing strategy of Svijany brewery, analyze its strengths and weaknesses and based on these findings recommend changes that would help brewery in the future. Thesis includes secondary analysis of surveys, MML-TGI database and SWOT matrix on whose basis the proposals are made.
Klíčová slova: MML-TGI; marketing strategy; Svijany

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 11. 2013
Datum podání práce: 7. 5. 2015
Datum obhajoby: 17. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45476/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: