Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace

Název práce: Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Autor(ka) práce: Kalvodová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního zkoumání zjistit, jak efektivně umí klub komunikovat se svými fanoušky, jakých nástrojů k tomu využívá a jaká je odezva fanoušků.
Klíčová slova: sponzoring; reklama; public relations; marketingová komunikace; marketing
Název práce: Marketing Communications of a selected Sporting Organization
Autor(ka) práce: Kalvodová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on marketing communication in specific sport organization. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication and its position in the general marketing. The practical part deals with the application of marketing communication tools to premier league football club, which are analyzed from the fans point of view and the club's view. The goal of this thesis is based on a qualitative investigation to determine how effectively is the club able to communicate with their fans, what tools it uses and what is the response of the fans.
Klíčová slova: sponsorship; public relations; marketing communications; marketing; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 6. 2015
Datum obhajoby: 10. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49379/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: