Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR

Název práce: Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR
Autor(ka) práce: Urbanová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Schaffer, Robert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je o problematice product placementu ve filmové tvorbě v rámci České republiky a Evropské unie. Definuje product placement a také podmínky efektivního použití, vymezuje legislativní rámec, jeho výhody a nevýhody při užití ve filmové tvorbě. Zmiňuje se i o kinoreklamě a užití komerčních komunikací v komunikaci filmové tvorby. V závěru práce jsou doporučeny legislativní změny v České republice a také nastíněn širší rámec využití product placementu ve filmové tvorbě jeho zadavateli.
Klíčová slova: komerční komunikace; kinoreklama; product placement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 12. 2007
Datum podání práce: 18. 12. 2007
Datum obhajoby: 5. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7421/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: