Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s

Název práce: Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s
Autor(ka) práce: Kvasničáková, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie spolku Fight Club. Jde o neziskovou společnost zaměřenou na výuku karate a poskytování fitness lekcí. Na základě výsledků SWOT analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a dotazníkového šetření bude navržena inovace současné strategie. Výsledkem SWOT analýzy je poloofenzivní strategie. V klubu převažují slabé stránky -- zejména špatná finanční situace, zároveň má množství příležitostí, které může využít. Porterův model prokázal, že postavení mezi současnými konkurenty není jednoznačné. V oblasti bojových sportů má klub na trhu dobré postavení. Konkurenti z oblasti fitness center jsou silnější a klub ohrožují. Hlavním doporučením je přijmout marketingovou strategii a propagovat sálové lekce, jelikož se jedná o hlavní výdělečnou činnost klubu.
Klíčová slova: marketingová strategie; SWOT analýza; konkurence; nezisková organizace; sportovní klub
Název práce: Draft of Marketing Strategies of the Fight Club
Autor(ka) práce: Kvasničáková, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The target of this thesis is to evaluate current marketing strategy of the Fight Club association. It is a non-profit organization focused on providing karate and fitness classes. Upgrade of the current strategy will be based on the results of SWOT analysis, Porter's competition model and the questionnaire. The result of SWOT analysis is WO strategy. The main weaknesses is the poor financial situation also it has a number of opportunities which can be used for benefit. Porter's model proved that the current position is not clear. In the field of martial arts, the club has a good position in the market. Other fitness centers are stronger than a Fight Club. The main recommendation is to accept a marketing strategy and promote indoor lesson, becauce it is the major business of the club.
Klíčová slova: marketing strategy; SWOT analysis; competition; non-profit organisation; sport club

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2013
Datum podání práce: 26. 6. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: