Subjektivní hodnocení kvality cestovní kanceláře zákazníkem- průzkum

Název práce: Subjektivní hodnocení kvality cestovní kanceláře zákazníkem- průzkum
Autor(ka) práce: Kadlecová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lechnýřová, Zuzana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je založena na marketingovém průzkumu požadavků zákazníků cestovní kanceláře s jejich spokojenosti s poskytivanými službami cestovních kanceláří. Průzkum probíhal v letních měsících převážně v Ústí nad Labem. Cílem bylo zjistit rozdílnost hodnocení kvality mezi jednotlivými skupinami zákazníků a následná tvorba doporučení cestovním kancelářím.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2007
Datum podání práce: 19. 12. 2007
Datum obhajoby: 18. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7460/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: