Marketingový výzkum uživatelů mobilních telefonů mezi vysokoškolskými studenty

Název práce: Marketingový výzkum uživatelů mobilních telefonů mezi vysokoškolskými studenty
Autor(ka) práce: Lohnická, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Nováček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovým výzkumem uživatelů mobilních telefonů mezi vysokoškolskými studenty. Převážně je zaměřena na zpracování dat získaných z dotazníkového šetření. První, teoretická část, se zaměřuje na obecný popis marketingového procesu a dále na tvorbu dotazníku. Následující praktická část se týká uskutečněného průzkumu na Vysoké škole ekonomické. Obsahuje stanovení hypotéz, analýzu zjištěných informací a v závěru shrnutí výsledků výzkumu.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2007
Datum podání práce: 19. 12. 2007
Datum obhajoby: 23. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7463/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: