Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů

Název práce: Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů
Autor(ka) práce: Sedláček, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Říhová, Zora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Klíčová slova: sociální sítě; Sklik; content marketing; SEO; PPC; konverzní poměry; AdWords; copywriting; e-commerce; webová analýza; internetový marketing; SEM
Název práce: Analysis of Internet marketing in particular organization and application of new approaches
Autor(ka) práce: Sedláček, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Říhová, Zora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main target of this work is to monitor the current status and advancement of Internet marketing at pre-arranged trading company. From analysis to draw conclusions, submit them to the guidance, recommend next steps, let it them approve and begin implementing the newly proposed solutions. The author discusses how detailed survey of the current marketing market and customer analysis of the company due to the best possible choice of appropriate marketing techniques. The aim is to streamline the work, save costs, increase conversion rates, and increase the competitive advantage of the customer company. Practical steps are based on theoretical knowledge acquired before and during the creation of this work. The result already is deployed Internet marketing strategies. All the practical work is carried out in the customer enterprise on real data with real Budge on a real goods. The practical part includes evaluation of new marketing techniques, comparison with the prior and subsequent recommendations for the future.
Klíčová slova: PPC; web analysis; Sklik; AdWords; copywriting; e-commerce; content marketing; conversion rate; SEM; social media; internet marketing; SEO

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2015
Datum podání práce: 4. 12. 2015
Datum obhajoby: 2. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52645/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: