Trh specifického sortimentu v ČR

Název práce: Trh specifického sortimentu v ČR
Autor(ka) práce: Uhlíř, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první kapitole se práce věnuje českému trhu s dárkovým zbožím, následně trhu se svíčkami. Dále je zde charakterizována konkurence na trhu se svíčkami a produkt samotný. V druhé kapitole se práce věnuje nákupnímu a spotřebnímu chování českých zákazníků. Následuje vlastní průzkum nákupního chování při nakupování dárkového zboží/svíček a charakteristika typického zákazníka. Ve třetí kapitole je v práci, na základě zjištěných informací, navržena marketingová strategie pro drobný podnik podnikající v oblasti výroby svíček.
Klíčová slova: Spotřební chování; Trh se svíčkami; Svíčky; Prodej svíček; Typický zákazník; Dárkové zboží; Nákupní chování; Thr s dárkovým zbožím
Název práce: The Market of Selected Goods in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Uhlíř, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first chapter the Czech market with gifts and gift shops is described. Then the Czech candle market is characterized - the competion observation and product description is provided. In the second chapter Czech consumers and their behaviour is given, following with a survey of their attitude and usage study concerning gifts and candles more specifically. The description of the typical Czech consumer buying gifts and candles is carried out. In the third chapter on the basis of the survey the marketing strategy for a small candle-manufacturing business is provided.
Klíčová slova: Czech Consumer; Candle Purchase; Gift Shops in the Czech Republic; Candles; Consumer Behaviour; Gift Shops Market; Candle Market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 20. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52294/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: