Marketingová komunikace neziskových organizací

Název práce: Marketingová komunikace neziskových organizací
Autor(ka) práce: Kocourková, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskových organizací. V teoretické části definuje pojem nezisková organizace a obsahuje obecný popis marketingové komunikace a jejích nástrojů. V závěru teoretické části se věnuje komunikaci s dárci - fundraisingu. V praktické části se práce věnuje popisu DDM hlavního města Prahy a Karlínského spektra. Dále je popsán současný stav marketingové komunikace Karlínského spektra a je proveden marketingový výzkum. Cílem práce je zjištění vnímání marketingové komunikace vybrané neziskové organizace jejími uživateli. Na základě popisu současného stavu a výsledků marketingového výzkumu jsou navrženy možnosti zlepšení marketingové komunikace v této organizaci.
Klíčová slova: Fundraising; Komunikační nástroje; Nezisková organizace; Marketingová komunikace; Karlínské spektrum
Název práce: Marketing Communication of Non-Profit Organizations
Autor(ka) práce: Kocourková, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelour thesis deals with marketing communication of non-profit organizations. The theoretical part defines non-profit organization and provides general description of marketing communication and its tools. The end of the theoretical part is devoted to communication with donors - fundraising. The practical part is dedicated to the description of DDM hlavního města Prahy and Karlínské spektrum. There is also described current state of marketing communication in Karlínské spektrum and conduct a marketing research. The aim of the thesis is to determine perception of marketing communication in selected non-profit organization by its users. Based on the description of current state and the results of marketing research are suggested possibilities for improvement of marketing communication in this organization.
Klíčová slova: Communication tools; Non-profit organization; Marketing communication; Karlínské spektrum; Fundraising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52986/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: