Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Jičín

Název práce: Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Jičín
Autor(ka) práce: Tlapáková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce obsahuje analýzu nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Jičín. Pro posouzení chování zákazníků a jejich vztahu k prodejnám zaměřených zejména na prodej potravinářského zboží byla použita dotazníková metoda. Dotazník byl zaměřen zejména na orientaci zákazníka na hlavní typy prodejen pro nákup potravin, příčiny této orientace,atd. Nakonec porovnává dosažené výsledky se současnou všeobecnou tendencí chování zákazníků na maloobchodním trhu.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 1. 2008
Datum podání práce: 3. 1. 2008
Datum obhajoby: 17. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7677/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: