Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Název práce: | Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry |
---|---|
Autor(ka) práce: | Maťha, Luboš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Vondráček, Martin |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se věnuje nástrojům pro podporu vývoje počítačových her. Je rozdělena na dvě části. První popisuje současnou situaci na trhu s herními vývojovými prostředími (game engines), konkrétně obsahuje analýzu a popis situace na tomto trhu.
Druhá část je věnována jednomu konkrétnímu vývojovému prostředí a to Unity. V této části je popsáno toto vývojové prostředí, jeho GUI a základní komponenty a funkcionality. Následně jsou tyto a další funkcionality demonstrovány na vývoji jednoduché 2D plošinové hry.
Výstupem této bakalářské práce je objektivní náhled na situaci na trhu s herními vývojovými prostředími, popis prostředí Unity a popis vývoje 2D počítačové hry v tomto prostředí včetně hry samotné. |
Klíčová slova: | SQLite; GUI; 2D hra; Unity 5; C#; herní vývojové prostředí |
Název práce: | Platform Unity 5 – its properties and usage for development of 2D computer game |
---|---|
Autor(ka) práce: | Maťha, Luboš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Vondráček, Martin |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The purpose of this bachelor thesis is to focus on tools for game development support. This study is divided into two parts. The first part describes situation on the market with game engines, concretely it focuses on the analysis and description of the mentioned market.
The subject of the second part is one concrete game engine, Unity. In this part its development environment is described and as well its GUI, basic components and functionalities. After this the functionalities are being demonstrated by the development of a simple 2D platform game.
Results of this study are objective view on the situation on the market with game engines, the description of the Unity environment and the description of 2D game development with the 2D game itself. |
Klíčová slova: | game engine; SQLite; GUI; 2D game; Unity 5; C# |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 18. 12. 2015 |
---|---|
Datum podání práce: | 4. 5. 2016 |
Datum obhajoby: | 13. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/55631/podrobnosti |