Vliv marketingových kampaní na zákazníka

Název práce: Vliv marketingových kampaní na zákazníka
Autor(ka) práce: Latifová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Dedourková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingovým kampaním společností, jejich průběhu a následnému dopadu v podobě prodeje produktů nebo povědomí o značce. Cílem práce bude zhodnotit vliv vybraných kampaní na chování zákazníka, povědomí o značkách a následně se podle zjištěných postupů společností pokusit navrhnout vlastní marketingovou komunikaci pro zviditelnění podniku. Práce je rozdělena do dvou částí. Na část teoretickou, jež se zabývá plánováním marketingové komunikace a jejími vybranými nástroji, které firmy často využívají, a na část praktickou, která je věnována konkrétním firmám a jejich kampaním. Do praktické části je zahrnut i výzkum zaměřený na povědomí o kampaních, jejich vlivu na nákupní chování spotřebitelů a vlastní návrh marketingové komunikace pro firmu Gentleport.
Klíčová slova: marketingová komunikace; propagace; marketingová kampaň
Název práce: The influence of marketing campaigns on costumer
Autor(ka) práce: Latifová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Dedourková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis will focus on duration and subsequent impact of marketing campaigns in the form of product sales or brand awareness. The goal will be to evaluate the effect of selected campaigns on customer behaviour, brand awareness and subsequently try to design own marketing communication for the visibility of a company by the detected methods companies use. The work is divided into two parts. First, theoretical part which deals with planning of a marketing communication and its selected tools, which companies often use and second, practical part, which is devoted to specific companies and their campaigns. There is also a research on campaigns awareness, their influence and costumer shopping behaviour and authors own suggestion of marketing communication for Gentleport.
Klíčová slova: marketing communication; promotion; marketing campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53266/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: