Programovací jazyk Swift a účelnost jeho zařazení do výuky
Název práce: | Programovací jazyk Swift a účelnost jeho zařazení do výuky |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kořínek, Lukáš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Oraný, Vladimír |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá programovacím jazykem Swift. Programovací jazyk Swift je dva roky starý programovací jazyk od společnosti Apple. Je určen pro vývoj na systémech iOS, watchOS, tvOS a OS X. Cílem této práce je rozebrat programovací jazyk Swift a demonstrovat jeho použití na programu hry Adventura. V první a druhé části je úvod, cíle, přínosy bakalářské práce a rešerše literatury. Třetí část se věnuje rozebrání programovacího jazyka Swift. Vždy se rozebere nezbytně nutný kus teorie, která je potom demonstrována na programu hry Adventura. Čtvrtá část se věnuje účelnosti zařazení do výuky podle kritérií dostupnost literatury, technické požadavky, perspektiva jazyka, popularita jazyka, uplatnění na trhu práce a náročnost jazyka. |
Klíčová slova: | iOS; výuka; hra Adventura; Swift |
Název práce: | Programming language Swift and its efficiency of adding it to education |
---|---|
Autor(ka) práce: | Kořínek, Lukáš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Oraný, Vladimír |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This thesis main topic is programming language Swift. Programming language Swift is two years old programming language developed by company Apple. It is made for development application on systems iOS, watchOS, tvOS and OS X. Main goal of this thesis is show syntax of programming language Swift and then demonstrate it on program of a game Adventure. In the first and second part of this thesis is introduction, the aims, advantages of thesis and research of literature. Third part is showing syntax of programming language Swift. It is show the least needed theory which is then demonstrate on program of game Adventure. Fourth part evaluates the efficiency of adding Swift to our university education by this criteria: the availability of literature, technical requirements, prospects of Swift language, popularity of language, usages of language on the labour market and difficulty of language. |
Klíčová slova: | education; game Adventure; Swift; iOS |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 13. 1. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 4. 5. 2016 |
Datum obhajoby: | 13. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/55771/podrobnosti |