Návrh marketingových aktivit začínajícího podniku

Název práce: Návrh marketingových aktivit začínajícího podniku
Autor(ka) práce: Kocmanová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Procházková, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce si klade dva základní cíle, od kterých se i odvíjí struktura celé práce. Prvním cílem bakalářské práce je popsat marketingový mix začínajícího podniku a zhodnotit jej na základě výsledků realizovaného dotazníkového šetření. Druhým cílem je tomuto podniku navrhnout realizovatelnou marketingovou komunikaci v rámci omezeného finančního rozpočtu. V teoretické části práce jsou zpracována specifika aplikace marketingu u začínajícího podniku, dále je objasněna problematika marketingového prostředí, marketingového mixu a marketingové komunikace. V praktické části je představen samotný začínající podnik, je provedena analýza cílových zákazníků i konkurence. Na základě dotazníkového šetření je zhodnocen marketingový mix začínajícího podniku a závěrem je navrhnuta vhodná marketingová komunikace.
Klíčová slova: Analýza konkurence; Marketingový mix; Marketingová komunikace
Název práce: Marketing activity plan for a startup company
Autor(ka) práce: Kocmanová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Procházková, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelors thesis focuses on the two basic objectives that are fundamental to the whole work. The first aim of the Bachelors thesis is to describe and evaluate marketing mix of the selected startup company. The objective criticism will be based on the results of the questionnaire survey. The second aim of the Bachelors thesis is to propose the convenient marketing communication under the terms of the limited financial budget. From the beginning of the theoretical chapter, the difference of marketing of the startup company is described. Later the topics such as marketing environment, marketing mix and marketing communication are introduced. The first part of the practical is dedicated to the description of the selected company. The customer and the competitors analyses are elaborated. The second part of the practical brings the objective criticism of marketing mix and then the whole communication mix is developed.
Klíčová slova: Competitors analyses; Marketing mix; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53246/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: