Propojení komerčního a sociálního sektoru jako moderní forma spolupráce

Název práce: Propojení komerčního a sociálního sektoru jako moderní forma spolupráce
Autor(ka) práce: Borovičková, Radka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Plášková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zaměřuje na spolupráci komerční firmy PwC ČR a sociálního podniku PwC Café. Na základě osobních rozhovorů se zástupci těchto firem jsou identifikovány a analyzovány principy vzájemné spolupráce. Součástí je zhodnocení spolupráce a předložení návrhů na její zlepšení a zefektivnění. Tímto příkladem spolupráce mezi zmíněnými společnostmi se mohou inspirovat jednotlivé komerční firmy i sociální podniky. Práce dále pomocí metody dotazníkového šetření identifikuje postoje komerčních firem působících na českém trhu ke společenské odpovědnosti organizací a jejich povědomí a zájem o spolupráci se sociálními podniky. Výsledky výzkumu také poukazují na to, na jaké typy firem a druhy činností je pro sociální podniky vhodnější se zaměřovat.
Klíčová slova: PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.; Startujeme, o.p.s.; spolupráce komerčního a sociálního sektoru; sociální podnikání; společenská odpovědnost organizací; sociální podnik
Název práce: Linking the Commercial and Social Sectors as a Modern Form of Cooperation
Autor(ka) práce: Borovičková, Radka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Plášková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the cooperation of a commercial company PwC ČR and a social enterprise PwC Café. Based on personal interviews with representatives of these companies, the principles of mutual cooperation are identified and analyzed. The thesis also includes an assessment of the cooperation and submission of proposals for its improvements and efficiency. The example of cooperation of these companies may inspire individual commercial companies and social enterprises. Next, by using the method of questionnaire survey, the thesis identifies the attitudes of commercial companies, operating on the Czech market, to the corporate social responsibility and to their awareness and interest in cooperation with social enterprises. Research results also point out what types of companies and activities is for the social enterprises more suitable to focus on.
Klíčová slova: social enterprise; social entrepreneurship; Startujeme, o.p.s.; cooperation of commercial and social sectors; corporate social responsibility; PricewaterhouseCoopers Czech Republic, s.r.o.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 5. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53166/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: