Analýza marketingového mixu společnosti Mistral Paints s.r.o

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti Mistral Paints s.r.o
Autor(ka) práce: Hladůvka, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Dvořák, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti Mistral Paints s.r.o. Cílem práce je analyzovat a optimalizovat marketingový mix dané společnosti. V první, teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy dané problematiky s využitím odborné literatury. Druhá, praktická část je rozdělena na čtyři podkapitoly. V první podkapitole je podrobněji představena společnost Mistral Paints s.r.o. Dalším bodem je analýza makro a mikroprostředí společnosti, která nám pomůže k pochopení situace na trhu a odráží se i v marketingovém mixu. Jako poslední a stěžejní kapitolou bakalářské práce je analýza marketingového mixu a jeho optimalizace zároveň s doporučením do budoucna. Zde je postupně zpracován každý prvek marketingového mixu 4P.
Klíčová slova: distribuce; cena; produkt; trh; marketingový mix; analýza; propagace
Název práce: Analysis of marketing mix of the company Mistral Paints s.r.o
Autor(ka) práce: Hladůvka, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Dvořák, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing mix of the company Mistral Paints s.r.o. The aim of this thesis is to analyse and optimise marketing mix of this company. In first, theoretical part is explained essential terms with application of expert literature. Second, practical part is divided into four subheads. First subhead contains deeper presentation of the company Mistral Paints s.r.o. Next article is about analysis of macro and micro surroundings, which can hepl us with understanding the situation on the market and it is reflected even in marketing mix. Last but not least subhead of this thesis is analysis of marketing mix and its optimization with suggestions to future. There is gradually processed every factor of marketing mix 4P.
Klíčová slova: product; propagation; distribution; market; analysis; marketing mix; price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55061/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: