Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o

Název práce: Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o
Autor(ka) práce: Nguyen Van, Ngoc
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii společnosti Christrio, s. r. o. v oblasti nehtové kosmetiky na trhu B2B. Primárním cílem práce je analýza stávající marketingové strategie se zaměřením na trhu B2B a dílčím cílem je navržení zlepšení dosavadních marketingových aktivit. Teoretická část práce popisuje marketingové prostředí, marketingovou strategii a její taktické nástroje. V praktické části je představen profil společnosti Christrio, s. r. o., analýza marketingového prostředí společnosti, její marketingová strategie a dílčí složky marketingového mixu.
Klíčová slova: B2B trh; marketingový mix; marketingová strategie
Název práce: The marketing strategy of Christrio, s. r. o
Autor(ka) práce: Nguyen Van, Ngoc
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis presented analyses marketing strategy in the field of nail cosmetics on B2B market of the company Christrio, s. r. o. The main objective of the thesis is analysis of the current marketing strategy with the focus on B2B market, and sub-objective purpose is to propose melioration of existing marketing activities. The theoretical part describes marketing environment, marketing strategy and their tactical marketing tools. In the practical part the profile of the company Christrio, s. r. o., the analysis of company's marketing environment, its marketing strategy and the marketing mix sub-components are introduced.
Klíčová slova: marketing mix; B2B market; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54763/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: