Chování spotřebitele při nákupu na internetu

Název práce: Chování spotřebitele při nákupu na internetu
Autor(ka) práce: Hedrlínová, Alice
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování přes internet, jak se při nakupování přes internet zákazníci rozhodují, podle čeho si vybírají konkrétní e-shop a jak nejlépe dle jejich názoru mají stránky konkrétního e-shopu vypadat. Pro získání potřebných primárních dat byla použita technika kvantitativního dotazování online. Dále byla primární data doplněna o sekundární data, získaná z výzkumu MML-TGI. Na základě analýzy primárních a sekundárních dat byl vytvořen seznam doporučení pro začínající i fungující e-shopy. Rady, jak se stát úspěšným internetovým obchodem, se týkaly jak založení, tak fungování e-shopu, doporučení se věnovala také tomu, jaké nabízet platební metody a formy dopravy a jak by měly stránky internetového obchodu vypadat.
Klíčová slova: e-shop; internetový obchod; MML-TGI; e-commerce; nakupování
Název práce: Consumer behavior in e-commerce
Autor(ka) práce: Hedrlínová, Alice
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Thesis deals with the behavior of consumers when shopping on the Internet. The aim was to find out what factors influence the behavior of consumers when shopping online, how the consumers decide when shopping on the Internet and how they think that specific e-shop should look like. To obtain the necessary primary data, the technique of quantitative online interviews was used. Furthermore, the primary data were supplemented by secondary data obtained from research MML-TGI. Based on the analysis of primary and secondary data, a list of recommendations for new and established e-shops was made. Advice, how to become a successful Internet shop, were related both to arising and establishing e-shops, recommendations also focused on the facts, which payment methods and forms of transport should e-shop provide and how the website should look like.
Klíčová slova: MML-TGI; E-commerce; Shopping; Online shop; E-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2015
Datum podání práce: 6. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55821/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: