Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra

Název práce: Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra
Autor(ka) práce: Podpierová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Kuchár, Róbert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky a její analýza v konkrétním podniku v praxi. V první části jsou shrnuta teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky, jejichž součástí jsou obsah, historie a prvky CRM. V druhé praktické části je představena konkrétní firma a použité metody analýzy. Na základě získaných dat je sestavena gap analýza rozdílu stávajících a cílových stavů. Třetí a poslední část slouží k vytvoření návrhu pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky podle teoretických informací a zjištěných skutečností.
Klíčová slova: CRM; řízení vztahů se zákazníky; kontakntí centra
Název práce: Analysis of Customer Relationship Management of a Specific Company Focusing on Contact Centers
Autor(ka) práce: Podpierová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Kuchár, Róbert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this piece of work is to understand customer relationship management and to perform an analysis of it in a particular company. The first section summarizes the theoretical basis of customer relationship management which includes definitions, history and the basic elements of CRM. The second practical part outlines information about the particular company and an overview of the methods used. After that, based on the data compiled, a gap analysis of the differences between the current states and the goals of the company is described. The third and final part concludes suggestions for improvement in order to optimize the customer relationship management by using theoretical data as well as findings the analysis.
Klíčová slova: Customer Relationship Management ; CRM; payroll

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2015
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51782/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: