Analýza postavení malého podniku na trhu bytového textilu jako základ pro stanovení strategie

Název práce: Analýza postavení malého podniku na trhu bytového textilu jako základ pro stanovení strategie
Autor(ka) práce: Škodáková, Julie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je co nejvěrněji popsat podnik a analyzovat ho, nastínit další možnosti vývoje společnosti, na co by se měla zaměřit a které příležitosti využít. Pro tento účel jsem si vybrala podnik mé maminky, který na trhu bytového textilu funguje dlouhou dobu.
Klíčová slova: bytový textil; dotace; SWOT analýza; finanční analýza; malý podnik

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2008
Datum podání práce: 8. 1. 2008
Datum obhajoby: 30. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7816/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: