Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu

Název práce: Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Autor(ka) práce: Kvasničková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení, která mohou sloužit pro uvědomění si klíčových aspektů ovlivňujících ochotu ke koupi spotřebitele.
Klíčová slova: Ochota ke koupi; smartphone; spotřební chování; uživatelské hodnocení
Název práce: The Willingness to Buy a Mobile Phone Depending on the User Product Reviews
Autor(ka) práce: Kvasničková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on smartphones and user product reviews. The purpose of the diploma thesis is to establish a link between user product reviews and their willingness to buy the product. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with consumer behavior, brands, willingness to buy a product and user product reviews. In the practical part there is a research demonstrated. The research is applied on a target group of czech consumers in the age from 16 to 24. In the last part of the thesis there is an evaluation and some recommendations. These recommendations can help to realize the key aspects which influence the customers willingness to buy the product.
Klíčová slova: user product review; willingness to buy; smartphone; Consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2015
Datum podání práce: 20. 6. 2016
Datum obhajoby: 24. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54766/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: