Analýza spotřebního chování na webových portálech

Název práce: Analýza spotřebního chování na webových portálech
Autor(ka) práce: Reimann, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjistit faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu na internetu. Rád bych představil nejznámější webové portály nabízející jak nové, tak použité zboží. Práce analyzuje využití jednotlivých nejznámějších webových portálů v České republice se zaměřením na vzrůstající oblíbenost repasovaného zboží. Teoretická část, která zkoumá preference spotřebitelů převážně na českém trhu, je hlavním podkladem pro vytvoření části praktické. V praktické části bude pomocí dotazníkové metody naplňován hlavní cíl práce.
Klíčová slova: spotřební chování; webové portály; nové a použité zboží; internetový nákup a prodej; faktory ovlivňující spotřebitele během nakupování
Název práce: Analysis of Consumer Behavior on Web Portals
Autor(ka) práce: Reimann, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Na základě žádosti vedoucího bakalářské práce, není její součástí anglická část abstraktu, vč. klíčových slov.
Klíčová slova: není; není; není

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 4. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 6. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52549/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: