Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy

Název práce: Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy
Autor(ka) práce: Pokorný, Zdeněk
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné využití internetového marketingu podnikem POKORNÝ spol. s r. o. a zároveň navrhnout vedení společnosti další postup rozvoje, kterým by se internetový marketing této společnosti mohl ubírat. V rámci současného internetového marketingu společnosti jsou nejdříve analyzovány její webové stránky a to z pohledu celkové kvality prezentace, obsahu a poté také statisticky pomocí zjištěných hodnot z nástroje Google Analytics. V souvislosti s webovými stránkami je následně analyzována i jejich optimalizace pro vyhledávače. Mimo webové stránky je zhodnoceno také využití dvou sociálních sítí, kterými jsou Facebook a LinkedIn. Po provedené analýze je vedení navržen další postup rozvoje internetového marketingu, kde mimo doporučení odstranění zjištěných nedostatků jsou také navrženy k využití další nástroje, které společnost doposud nevyužila. Výsledkem těchto návrhů by měla být zlepšená konkurenceschopnost této společnosti.
Klíčová slova: sociální sítě; videomarketing; e-mail marketing; remarketing; webové stránky; Internetový marketing; reklama
Název práce: Plan for improvement of internet marketing of chosen engineering company
Autor(ka) práce: Pokorný, Zdeněk
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this bachelor thesis is to evaluate the contemporary usage of internet marketing by company POKORNY, spol. s r. o. and at the same time to suggest its possible further development. Within contemporary usage of internet marketing is analysed company's website on the basis of its overall quality, content and its statistical values. In connection to company's website is subsequently analysed its optimization for search engines as well. Furthermore the thesis analyse usage of 2 social networks, which are Facebook and LinkedIn. Afterwards the thesis suggest possible further development of company's internet marketing which includes recommendation to eliminate discovered current deficiencies and suggestions to start using new available tools. The result of these recommendations should be better competitiveness of the company.
Klíčová slova: advertising; videomarketing; remarketing; social network; website; Internet marketing; e-mail marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2016
Datum podání práce: 10. 12. 2016
Datum obhajoby: 31. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56405/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: