Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem

Název práce: Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Autor(ka) práce: Jochimová, Natálie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kajfoszová, Dorota
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.
Klíčová slova: Výkonnostní marketing; Internetový obchod; Moderní marketingová komunikace; ZOOT; Móda
Název práce: Modern marketing communication tools and their use of a particular online store
Autor(ka) práce: Jochimová, Natálie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kajfoszová, Dorota
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master´s thesis entitled Modern marketing communication tools and their use of a particular online store dedicated to modern methods of promotion on the Internet market of fashion in the Czech Republic, namely the largest of these deals ZOOT.cz. The aim of the work is based on quantitative and qualitative research to evaluate the use of modern tools of marketing communication in the example mentioned internet business when compared with other entities. The theoretical part of this thesis provides a definition of Internet marketing and the entire online environment, as well as a description of various marketing tools along with outlining their modern forms. In the practical part is to analyse these tools with an online shop ZOOT.cz. The main sources of data are the results of a survey from ZOOT called Fashion Report, data from Sklik to new service Retargeting about the effectiveness of its use, as well as the conclusions of individual and group interviews with employees of ZOOT or internal documents online stores on the effectiveness of individual used instruments. The results of these studies show that if companies use modern marketing communication tools, they are still more emphasis on the rapid inclusion of innovations into business activities, providing superior customer service, but also a form of monitoring advertisements for competitors.
Klíčová slova: Modern marketing communication; Performance marketing; ZOOT; Fashion; E-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2016
Datum podání práce: 16. 12. 2016
Datum obhajoby: 1. 2. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57793/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: