Termíny

16. 6. 2018 - 16. 6. 2018 - Uzávěrka přihlášek na programy MBA FPH

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti

Autor práce: Lesňák, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Osoba oponující práci: Mejdrech, Vlastimil

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti
Typ práce: info:eu-repo/semantics/masterThesis
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt: Lean koncepcia vychádza z Toyota výrobného systému (TPS). Koncept Leanu zahŕňa hodnotu, plytvanie a trvalé zlepšovanie. Organizácia s vysokou úrovňou štíhlosti vytvára väčšiu hodnotu pre zákazníkov s nižšou mierou plytvania za prítomnosti kontinuálneho zlepšovania. Skúmanie tejto diplomovej práce určuje nový prístup merania štíhlosti. Hoci je využitie etnografie v Lean managementu nové, otvára nové možnosti k pochopeniu správania ľudí a štíhlosti v podniku.
Klíčová slova: etnografia; Lean; maloobchod

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Management
Název katedry: Department of Management
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Specifika úrovně štíhlosti ve vybrané společnosti
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: Slovak
Abstrakt: The Lean concept arises from Toyota Production Syste (TPS). Then, the concept of leanness includes Value, Waste and Continuous Improvement. An organization with high level of leanness creates higher value to customers with lower level of waste within a continuous improvement environment. The examination of these diploma theses determines a new approach of lean measurement. Although, the use of ethnography is new in Lean management, it opens new possibilities to understand the behavior of the people about the organizational leanness.
Klíčová slova: etnography; retail; Lean

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Management
Název katedry: Department of Management
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2015
Datum podání práce: 15. 8. 2016
Datum obhajoby: 02.02.2017
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce55400_xlesm00.pdf [1,61 MB]
Oponentura49321_mejv00.pdf [432,02 kB]
Hodnocení vedoucího55400_xmarf901.pdf [597,93 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/55400/podrobnosti