Nové marketingové koncepty ve stravovacích službách

Název práce: Nové marketingové koncepty ve stravovacích službách
Autor(ka) práce: Zadražil, Aleš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Hořavková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce představuje vybrané marketingové koncepty ve stravovacích službách, v jejichž rámci se zaměřuje na vybrané provozovny, které zkoumá z hlediska jejich marketingového konceptu a poskytovaných služeb.
Klíčová slova: -
Název práce: New marketing concepts in the catering services
Autor(ka) práce: Zadražil, Aleš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Hořavková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 3. 2008
Datum podání práce: 14. 3. 2008
Datum obhajoby: 23. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8112/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: