Vizuální komunikace společnosti UNIOM, spol. s r.o
Autor(ka) práce:
Faustová, Tereza
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Horný, Stanislav
Oponenti práce:
Sláma, Jan
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na vizuální komunikaci firem. Cílem práce je využití
teoretických poznatků z oblasti vizuální komunikace pro tvorbu nového firemního stylu
společnosti UNIOM, spol. s r.o.
První, čistě teoretická část práce se týká především vymezení základních pojmů z oblasti
vizuální komunikace jako jsou firemní image, firemní identita a firemní kultura a zároveň
termínů, které s tvorbou firemního stylu souvisí (autorské právo, software). Druhá část
bakalářské práce se vztahuje přímo k tvorbě nového firemního stylu společnosti UNIOM
i s teoretickým podkladem, počínaje analýzou současného stavu firemního stylu společnosti
a konče grafickým manuálem a propagačními materiály.
Klíčová slova:
vizuální komunikace; grafický manuál; autorské právo; firemní styl
Informace o studiu
Studijní program / obor:
Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy