Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Autor(ka) práce:
Hlaváček, Vladimír
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Smrtková, Radka
Oponenti práce:
Šubrta, Václav
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna
Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními
způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro
vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy
Mlékárna Olešnice, RMD.
Klíčová slova:
optimalizace webu; PPC; SEO; SEM
Informace o studiu
Studijní program / obor:
Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy