Význam spotřebních predispozic pro marketingovou orientaci zákazníka a strategii podniku

Název práce: Význam spotřebních predispozic pro marketingovou orientaci zákazníka a strategii podniku
Autor(ka) práce: Ivánková, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Roller, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Které faktory ovlivňují hodnotu pro spotřebitele, na základě kterých kritérií se lidé rozhodují při volbě produktu. Praktické vyhodnocení aplikaci marketingové koncepce v konkrétním podniku (hostel Marabou).
Klíčová slova: Marabou; hostel; rozhodování spotřebitele; nákupní chování

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 8. 2006
Datum podání práce: 24. 8. 2006
Datum obhajoby: 31. 8. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3559/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: