Customer marketing ve vybrané společnosti

Název práce: Customer marketing ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Majzlíková, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na oblast customer marketingu (trade marketingu), resp. jeho fungování v reálné společnosti. Cílem práce je analýza účinnosti in-store komunikace vymezených produktů za určité období na určitých prodejnách, a to vše je vztaženo k výsledkům, jichž dosahují hlavní konkurenti sledované společnosti.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2008
Datum podání práce: 20. 4. 2008
Datum obhajoby: 21. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8199/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: