Diplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy jsou přehledně vysvětleny prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe. Druhá část přibližuje výše ... zobrazit celý abstraktDiplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy jsou přehledně vysvětleny prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe. Druhá část přibližuje výše jmenované trendy v praxi. V práci byly vybrány, popsány a zhodnoceny nalezené marketingové trendy, které byly realizovány na ZOH v Soči. Analýzou moderních marketingových trendů na ZOH v Soči 2014 bylo zjištěno, že moderní trendy byly využity společnostmi, které nebyly oficiálními sponzory ZOH. Na ZOH v Soči se vyskytlo virální sdělení šířené účastníky ZOH. Dále byl olympioničkou použit buzz marketing. V guerilla marketingu společnosti kritikou antihomosexuálního zákona parazitovaly na ZOH. Ambush marketéři využili chyb při zahajovacím ceremoniálu, putování olympijské pochodně a jiných olympijských symbolů. Product placement byl použit na zahajovacím ceremoniálu. Mobilní marketing prezentovaly mobilní aplikace. Internetový marketing byl zastoupen oficiálními webovými stránkami MOV. Event marketing použil ČOV. |