Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči

Název práce: Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Autor(ka) práce: Piterková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy jsou přehledně vysvětleny prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe. Druhá část přibližuje výše ... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: virální marketing; buzz marketing; guerrilla marketing; ambush marketing; WOM; Soči; ZOH 2014
Název práce: Modern Marketing Trends and their exploitation during Sochi Winter Olympic Games
Autor(ka) práce: Piterková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis defines different modern marketing trends and provides sufficient level of information needed to fully understand the topic. The aim of presented thesis is to analyze the way modern marketing trends were exploited during Sochi Winter Olympics. First part is concentrated on theory of modern marketing trends, their relations, characteristics, pros and cons of their applications. Each modern trend is clearly explained by real world example. Second part introduces above mentioned trends in pa... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: guerrilla marketing; buzz marketing; WOM; ambush marketing; viral marketing; Sochi; Olympic Games 2014

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 3. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 4. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42287/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: