Komunikační strategie organizace

Název práce: Komunikační strategie organizace
Autor(ka) práce: Macková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Komunikační strategie organizace spočívá v návrhu takové komunikační strategie pro Zlínský volejbalový klub, která by představovala co nejefektivnější využití nástrojů komunikace s vynaložením co možná nejmenších finančních prostředků. Cílem práce je připravit návrh strategie pro klub na základě analýzy současného stavu komunikace v organizaci, analýzy SWOT a hloubkového rozhovoru s manažerem klubu. V první kapitole je rozebrána teorie marketingu, dále základní pojmy a problematika komunikace. Následně ve druhé kapitole pomocí analýzy SWOT a hloubkového rozhovoru s manažerem popsán aktuální stav marketingu a komunikace organizace a jejich představy do budoucna. Kapitola třetí představuje již samotný návrh nové komunikační strategie, na základě které by vedení klubu mohlo zlepšit komunikaci se svými sponzory i diváky, a tím přispět ke zvýšení návštěvnosti, což je považováno za hlavní cíl Zlínského volejbalového klubu.
Klíčová slova: Komunikace; Marketing; Komunikační strategie
Název práce: Communication Strategy of Organization
Autor(ka) práce: Macková, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis named Communication Strategy of Organization deals mainly with the communication strategies which were developed for Zlín volleyball club. The main aim of this strategy is to achieve the greatest possible use of communication within the smallest possible use of funds. The main goal of the bachelor thesis is to prepare concrete strategy for the club based on the SWOT analysis, on analyses of the current status of club's communication as well as the relevant interview with a manager of the organization. The first chapter deals with marketing theory as well as the basic terminology and the crucial issue of communication itself. The second chapter describes the current status of communication strategy of organization and the future plans of the organization which is based on the SWOT analysis and on the interview mentioned above. The third chapter finally discusses particular communication strategy which was developed for this organization with the aim to improve their relationship with sponsors and to increase attendance and awareness of people.
Klíčová slova: Marketing; Communication; Communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 3. 2014
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 24. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46824/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: