Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel

Název práce: Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Autor(ka) práce: Hradečná, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie cestovní agentury specializující se na příjezdový cestovní ruch ze zemí Severní a Latinské Ameriky. Součástí práce je i návrh marketingové strategie na následující období s ohledem na výsledky analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje obecné předpoklady tvorby marketingové strategie, praktická pak aplikuje na tyto předpoklady činnost konkrétního podnikatelského subjektu.
Klíčová slova: marketingový mix; segmentace trhu; marketingová strategie; cestovní ruch; incoming
Název práce: Marketing Strategy of travel agency Patriot travel
Autor(ka) práce: Hradečná, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Marketing Strategy of travel agency Patriot travel
Autor(ka) práce: Hradečná, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8300/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: