Obchodní a kulturní zvláštnosti nizozemských obchodních partnerů

Název práce: Obchodní a kulturní zvláštnosti nizozemských obchodních partnerů
Autor(ka) práce: Papežová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mišovská, Soňa
Oponenti práce: Sztogrynová, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce charakterizuje kulturu a její pojetí nejprve obecně. Následně jsou popsány jednotlivé kategorie kultury v Nizozemsku a typické vlastnosti nizozemského obyvatelstva. Další kapitola popisuje obchodní jednání, firemní kulturu a etiketu jednání nizozemských obchodních partnerů. V poslední části jsou uvedeny obchodní zvláštnosti, které jsou důležité při vstupu zahraniční firmy na nizozemský trh.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2006
Datum podání práce: 28. 5. 2006
Datum obhajoby: 26. 6. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3082/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: