CSR strategie jako součást marketingové komunikace

Název práce: CSR strategie jako součást marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Jelínková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout dlouhodobou lokální CSR strategii vybrané společnosti primárně zaměřenou na sociální pilíř a s důrazem na její komunikaci. Strategie společenské odpovědnosti je navržena na základě evaluace současných CSR aktivit, jednak z hlediska vhodnosti v rámci nového globálního CSR konceptu firmy a jednak z hlediska pohledu spotřebitelů a jejich vnímání značky vybrané firmy. Dále strategie vychází z lokálních tržních a sociálních specifik a obecných principů společenské odpovědnosti. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k CSR konceptu, jeho vývoji a členění, zabývá se rolí CSR ve strategickém řízení podniku a v marketingové komunikaci a definuje měření efektivity CSR aktivit. Praktická část se věnuje rozboru CSR aktivit lokální pobočky vybrané společnosti, analyzuje danou problematiku s ohledem na konkurenční aktivity, dostupné studie a průzkumy a také výsledky vlastního průzkumu autorky.
Klíčová slova: předškolní vzdělávání; mateřské školy; sociální marketing; marketingová komunikace; firemní filantropie; společenská odpovědnost firem; CSR
Název práce: CSR Strategy as a Part of Marketing Communication
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Jelínková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this diploma thesis is to propose a long-term CSR strategy for selected company, primarily focused on social pillar and putting emphasis on its communication. The CSR strategy is proposed based on evaluation of current company's CSR activities, concerning criteria of new global CSR concept of the company, as well as reflecting consumer's perspective and their perception of selected company's brand. Furthermore, the strategy works with local market and social specifics and general principals of corporate social responsibility. The theoretical part summarizes facts related to CSR concept, its development in time and its structure. It deals with the role of CSR in strategic corporate management and marketing communication, and defines the ways of measuring the efficiency of CSR activities. The practical part examines CSR activities of company's local affiliate, analyses the issue with regard to competitor's activities, available studies and results of author's own research.
Klíčová slova: pre-school education; kindergartens; social marketing; marketing communication; corporate philanthropy; corporate social responsibility; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2014
Datum podání práce: 30. 7. 2014
Datum obhajoby: 17. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48348/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: